onsdag 30 maj 2012

Varför?

Idag har jag gått runt på stan (eller snarare inne i Marieberg Galleria)
Jag behövde egentligen inget speciellt utan hade bara tid över så då strosade jag runt lite överallt.
Det jag lade märke till var att även på babyavdelningen finns det nästan dubbelt så mycket tjejkläder som killkläder. 
Jag blir nästan förbannad att det ska behöva vara så redan som bebis. Jag menar de behöver ju lika mycket kläder oavsett kön...så varför ska tjejerna ha så mycket mer att välja på?
I våran familj behöver killarna och tjejerna lika mycket iaf...killarna smutsar ner sig och får hål på knäna minst lika ofta som tjejerna :)

Äh...jag menar bara att jag tycker att det borde vara ungefär lika mycket sortiment bland könen (det gäller även på vuxenavdelningen)
Killar är ju minst lika fåfänga som tjejer!

1 kommentar:

  1. Du har ju affärsidén klar. För sykunnig är du och du vet hur en web-butik fungerar. Det är bara att sätta fart. Lycka till. Kram mamma

    SvaraRadera