lördag 12 maj 2012

Dagens funderingar

Ok, vi börjar med att man aldrig ska säga aldrig till saker.
Mina aldrigsaker var bl.a.
¤ aldrig bli tillsammans med nån som går runt i långkalsonger hemma
¤ aldrig flytta längre söderut än Dalälven

och vad har hänt...

¤ Jag har en man som  inte skäms för att gå i bara långkalsongerna hemma (inte för att det händer jätteofta, men ändå)
¤ Jag har flyttat till Närke...det finns ju inte ens berg här (bara några kullar som så fint kallas Kilsbergen)

En sak till som jag funderar på idag är:

Varför måste man lära sig att bli kittlig?
Det trodde jag var något som man bara kunde eller kände. Men man har förstås inget att relatera till när det gäller kittling. Jag trodde ändå att det var en reaktion som kroppen gjorde automatiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar