onsdag 20 juni 2012

Bloggnörd!

Jag tror att jag har blivit en bloggnörd. Inte för att jag bloggar själv sådär väldigt ofta men jag följer en massa andra bloggar. De flesta handlar om pyssel och bakning. Det är så kul att se vad andra håller på med. Jag kan drömma mig bort tänka att sådär vill jag också ha det. Tänk de som lever på sitt bloggande. Det vore ju väldigt kul att kunna ha en blogg som kan inspirera andra på ett sådant sätt att man kan leva på det. 

Jag borde helt enkelt skaffa mig ett mer intressant liv, ett liv som det går att leva på, bara som det är. Återigen hamnar jag då tillbaka på den tid då folk försörjde sig på sina liv. Att sköta sig själv för att överleva.

De bloggar jag följer mest just nu är:

Jag följer många andra också men just nu är det dessa jag alltid kollar varje dag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar