tisdag 25 oktober 2011

Undrar när man blir vuxen ???

Jag undrar när jag ska bli vuxen ? 


Jag reagerar på saker mer barnsligt än barnen gör...men jag kan inte låta bli. Om nåt går snett eller det inte blir som jag vill tjurar jag ihop eller börjar stortjuta...som sagt värre än en trotsig 5-åring.


Det räcker med en sån fånig sak som att jag inte kan skruva i en skruv. Då rasar plötsligt hela min värld samman. Allt är skit, allt ser ut som skit, jag är inte värd ett endaste dugg...


Hur ändrar man på sina känslor som bara dyker upp. Jag kan då inte komma på nåt bra sätt jag kan ändra mig på, hur gärna jag än vill känns det som.


Fick tipset att skriva av mig lite här men det hjälper inte...jag blir bara ledsen och tänker ännu mer på hur dålig människa jag är. Kanske borde gå och dra täcket över huvudet och sova bort känslorna i stället...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar